کنجکاوی من
خاطرات عاشقانه من ونفسیم
بهترین لحظه های من زیر سایه عشق تو
درباره وبلاگ


♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحیمْ♥ وَإِن یَكَادُ الَّذِینَ كَفَرُوا لَیُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْر وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِین ♥♥♥♥♥♥ به صندوقچه خاطرات من ونفسیم خوش اومدین همنفسم:مهندس عمران من:دانشجوی پیراپزشکی عمر عشقمون:از زمانی که من 14 ساله و نفسیم 16 ساله بود الانم بعد از گذشت 7سال هر روز عاشقانه تر بهم نگاه میکنیم خاطرات اینجا رو تقدیم میکنم به تنها عشق زندگیم اینستامون:_manonafasiim_



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 667
بازدید کل : 283096
تعداد مطالب : 162
تعداد نظرات : 1370
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
فافا

آخرین مطالب


 
شنبه 1 تير 1392برچسب:, :: 16:17 :: نويسنده : فافا

سلااااااااااااااام دوستان خوبید؟نظر نمیزارید تشریف میبرید خوش میگذره؟

من که به شدت از دست نفس خان در خماری کامل به سر میبرم چند روز دیگه تولد منه و از اونجایی که ادم کنجکاوی هستم و نفسیم چند هفته ای میشه که هدیه مارو گرفتن اما نمیگن چیه هی ما خودمونو میلوسیم اوج میگیریم مظلوم میشیم نفسی فقط میخندهمیگه صبر کن خانمم بگم مزش میره دیگه انقد صبر کردم میترسم کچل بشم

تا ولنتاین پارسال من و نفسیم برای هم هدیه میگرفتیم اصلا به روی مبارک نمی اوردیم تا سال پیش که من اس دادم اخ اخ چه کادوی گشنی برای همسرم گرفتم هی نفس خان گفتن بگو منم نمیگفتم و به این ترتیب نفسیمم شروع کرد از هدیه خودش تمجید کردن تا چند روز برای هم کری خوندیم اما دیگه طاقت نیاوردیمو یک روز مونده بود به ولنتاین در یه اس همزمان کادوهارو بهم گفتیم و بسی خرسند شدیمحالا با اینکه میدونستیم هدیه ها چیه موقع دادن هدیه ها بهم کلی سروصدا شلوغ بازی کردیم کلا من و همسری ادمای شیطون شلوغی هستیم مثلا یکی از کارای مورد علاقم اینه که زنگ خونه همسایه هارو بزنم فرار کنمچند بار با نفسی بودم این کارمو به نمایش گذاشتم گفت نکن گلم زشتهاما خودشون در دستشویی به روی دوستشون میبندن و اقای دوست مجبور میشه برای نجات از رو در بپره اشکالی نداره

عشقنامه:همسری نمیدونی وقتی میبینم برای تولدم چقدر خوشحالیو هر روز با یه اس قشنگ پیشاپیش تولدمو تبریک میگی چقدر خوشحال میشم با تمام وجود میپرستمت



نظرات شما عزیزان:

آلما
ساعت10:40---2 تير 1392
امیدوارم بهترین تولدو داشته باشی
پاسخ:مرسی المای عزیزم


ساعت18:12---1 تير 1392
yani keyli top neveshtiya kheyliiiiiiiii terekidam az khande makhsosan un avalesh k gofti hey khodemuno los mikunim oj migirim mazlom mishim hamsari faghat mikhandeپاسخ:فدای خندیدن اقا مهندسم بشم مرسی جیگملم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: